zaterdag 13 augustus 2011

Zit ik tussen mijn oude foto's te kijken en dan ........

Kom ik deze foto tegen.

Hallo allemaal,
Zit ik een doos met oude foto's te kijken en kom deze leuke foto van mijn ouders tegen.
Je kent dat misschien wel. Zo'n doos die je bij je ouders thuis ook meestal aantrof.
In die tijd werd er niet zoveel geplakt en gemaakt.
Deze foto dus verwerkt op een kaart.
Op het strand in Italie, mijn vader sportief bezig.

Ik houd grote uitverkoop van spullen uit mijn hobbykamer.
Neem eens een kijkje op Marktplaats en bij de plaats Leidschendam.
Daar kom je best leuke spullen tegen.

Gezellige groetjes en ga nu kijken of ik al wat verkocht heb??
Doeg ..... doeg.....

26 opmerkingen:

  1. Leuk idee om een drieluik van die foto te maken! Mooi dat bijpassend papier! Leuk gedaan! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lida! Leuk zeg met die oude foto's van je ouders!
    Bedankt voor je opbouwende kritiek op mijn kaart, je hebt gelijk dat een roze gestanste hart (zoals de bloemetjes op het kleed)nog beter zou uitkomen. Ik heb hier niet over nagedacht en het is een leuk idee voor een volgende keer! Bedankt!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Lida, wat heerlijk is en blijft dat toch hè, het bekijken van oude fotoboeken? Dat nostalgische gevoel wat je krijgt bij het zien van deze foto's? Je hebt ze prachtig verwerkt op mooi papier. Vind die strandhuisjes ook beeldig! Geniet van je weekend, groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart hebt je gebrouwen:-))
    en dat van oude foto''s zo komen ze toch weer van pas
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je er een prachtige creatie van gemaakt
    Prachtiiiiiig
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje en een beetje nostalgisch! Mooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lida

    Wat heb je dit prachtig mooi gemaakt.
    Echt super lief en mooi.
    Verder een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend gemaakt!!

    erg mooi gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt er een prachtige layout van gemaakt lida.
    leuk zo je ouders op die manier tezien.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig geworden zo met die kleedhokjes erbij, leuk om op zo'n manier "oude"foto's te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja,het zijn erg mooie foto's,vind de kleur erg mooi.
    Je hebt er een prachtig mini lootje van gemaakt,vind het rijtje strandhuisje eronder ook erg leuk en goed passend!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een geweldig leuke kaart!!
    super met de drie foto's en het papier past er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk om zoiets te vinden en er dan zoiets leuks van te maken.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt vast de hele tijd met een smile op je gezicht gezeten. Zulke leuke foto's op deze manier verwerken. Heel mooi gedaan.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie creatie geworden zo,
    erg leuk met die oude fotos he
    zo kun je ze nog heel lang mooi bewaren
    fijn weekend
    liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Lida,

    wat leuk om oude foto's zo te verwerken! Heel mooie herinnering zo. Ik ehb al even op Marktplaats gekeken , maar nog niets gevonden. Ga zo maar weer eens neuzen.

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Lida, jammer dat je te laat was voor het meedoen met de blog candy.
    Bedankt ook voor je leuke reactie op mijn kaarten.
    Ging ook even bij jou kijken,ook heel leuk,zeker ook deze kaart die je hebt bewerkt met foto's, super.Ben dus ook maar volger geworden. Ik wens je verder een hele fijne week toe en tot de volgende kaart.
    Groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ho Lida, wat een superleuk idee zeg om deze foto's zo te verwerken. Dit ga ik zeker onthouden. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuke kaart hoor
    zo op deze manier

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha die Lida,
    Je hebt een super leuke LO gemaakt zeg van die oude strandfoto's.
    @Bedankt voor je berichtje op mijn blog, maar een "Tim" hebben we hier niet in huis. De blokjes zijn gemaakt door mijn man Jan, maar die noemen we hier tegenwoordig zo omdat hij heel veel leuke dingen zelf kan maken, dus ik heb mijn eigen "Timmetje".
    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lida,

    Bedankt voor je lieve bericht op mijn blog en gezellig dat je volger bent geworden! Ben ook eens komen snuffelen en zal ook vaker langskomen! Leuke kaarten en die combi met foto's vind ik erg leuk!
    tot blogs
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is dit prachtig geworden zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk de foto's uit de oude doos en heel mooi verwerkt op de kaart. Supermooi het bijpassend papier, succes met de verkoop van je spulletjes op MP, zal ook eens snuffelen.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Grappig hé, die oude foto's.
    Het brengt je soms tot leuke creaties.

    Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht en volger bent geworden.

    Zoals je ziet ben ik een bezoekje terug aan het maken.
    Ga je ook volgen.
    Groetjes Mieke'S.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel origineel en super leuk kaartje met die "oude" foto's.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Lida, bedankt voor je bezoek bij mijn blog.Ek vind de layout die je gedaan heb met de oude photos so leuk. Ek heb't zo druk de laatste paar weken, en bijna geen tijd om bozoek afte leggen, maar hopelijk is dat volgende week beter, en dan kan ek weer kijken wat allemaal aan doen is. Groetjes. sukses met de verkoope.

    BeantwoordenVerwijderen