vrijdag 2 maart 2012

De stempel in mijn vorige bericht bewerkt.

Beste blogvolgers,

Eindelijk weer eens een kaartje van mij.
Wat een leuke stempel om in te kleuren. Wel even zoeken naar de juiste kleuren.
Ik was de knoopjes vergeten te kleuren, dus alsnog even gedaan. Soms de kleinste details zijn belangrijk. Maar het was waarschijnlijk niemand opgevallen??
Momenteel kan ik de foto's niet bewerken, omdat mijn computer niet helemaal oké meer is.
Vandaag een nieuwe gekocht. dus ik ben vanaf zaterdag even twee dagen uit de lucht.


Ik vond de spirelli mallen altijd zo leuk om mee te werken. Het wikkelen gaat me ook goed af. Dus deze pons maar weer gebruikt op dit kaartje.


Hier even van de zijkant genomen. De verschillende laagjes met 3D lijm opgehoogd.
Ik weet niet of het duidelijk te zien is.


Iedereen een gezellig weekend en ik probeer weer eens een kijkje te nemen op jullie blog.
Al hele leuke dingen gezien.
We gaan 15 maart naar de Brabant Hallen en misschien komen we nog wel blogmensen tegen.

Groetjes Lida

46 opmerkingen:

  1. Ohhh wat is ie mooi, dat spirelli doet het erg leuk erbij
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk kaart, Lida. Dat spirelli werk is erg mooi, ek moet dat ook weer een keer doet. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaart lida.
    ja je ziet de verhoging goed.
    jammer ik ga met mijn schoonzus de 17 maart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das toevallig, heb vandaag ook een kaartje geplaatst met hetzelfde afdrukje! Super om in te kleuren vind ik. Prachtig kaartje Lida en erg mooi met de spirelli. Ook schitterend ingekleurd!!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lida, Heel mooi gemaakt, ziet er echt heel leuk uit, heel leuk hoor dat spirelli.
    Fijn weekend.
    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart,erg goed bij elkaar passende kleuren,en de spirelli vind ik ontzettend leuk!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gave stempel. De spirelli vind ik echt super. Mooie kleuren heb je gekoezen!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart zeg, mooi ingekleurd ook!!!! De kleuren combi vind ik heel apart maar zeker erg mooi!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is zij weer mooi en zo mooi ingekleurd om jaloers op te worden,fijn weekend en tot de volgende kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje! Prachtige kleurtjes.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi lida
    een erg mooie en leuke kaart en de kleuren vind ik geweldig mooi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleuren combi! Heel mooi gekleurd! Je spirellimal doet het weer goed hoor, erg mooi effect geeft dat! Kende ze niet, zie ze voor het eerst bij jou, leuk!
    Prachtig kaartje dus!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt met Canary Love. Prachtige, warme kleuren en die Spirelli is helemaal gaaf, geen idee wat dat is en hoe het moet maar het eindresultaat mag er zijn!!!

    Goed weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lida,

    wat ene leuke kaart! Het stempeltje is inderdaad heel erg lief!
    Die spirelli mallen ken ik niet, maar het ziet er prachtig uit.

    groetjes en een gezellig weekend,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje Lida.
    Echt super lief.
    Schitterend mooi van kleur.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi Lia! Het afdrukje ligt hier ook nog te wachten... En de spirelli is echt erg leuk! IK heb het ook veel gedaan en door jouw insoiratie misschien binnenkort ook wel bij mij weer eens te zien:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart Lida en heel gaaf die spirelli mal!! Ik heb er nog nooit van gehoord. Dat maakt de kaart wel af zeg. Fijne avond, groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Owwww die komen me nog heel bekend voor, die spirelli. Wat superleuk bedacht ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leukie! Je hebt inderdaad ook een oude techniek uit de kast gehaald. Is nog steeds leuk. Mooi kleurwerk. Leuke lay out.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje! Ook de kleuren spreken me erg aan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een onwijs mooi kaartje Lida! Ik zie momenteel veel Canary stempels voorbij komen, vind dat jij er iets bijzonders van hebt gemaakt met die warme kleuren! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje!!! Mooie kleurtjes heb je gebruikt!! En leuk dat spirelli!
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog enneeehhhh ik weet dat mijn blog heen en weer gaat, ik snap ook niet waarom die dat doet..??? Als ik het kon zou ik het verhelpen maar geen idee hoe dat zou moeten.... iemand enig idee??

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtige kaart
    die spirella staat er mooi op
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. dank je wel lida voor het bericht op me blog!
    even geen kaartjes. komt wel weer hoor maar er is zoveel leuks om te maken en daar ben ik dan nu even mee bezig.

    ik zie een oude techniek, spirella, op je kaartje en wat leuk dit weer te zien!

    lida een heel fijn weekend hoor!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat een prachtige kaart heb je gemaakt en wat lief, dat je het afdrukje wil delen.
    Spirelli ziet er heel mooi uit, ikzelf heb dat nog nooit gedaan.
    En het 'uit de oude doos' vind ik ook een pronkstuk.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart Lida mijn complimenten!!!
    Verder alles goed al zolang niks meer van je gehoord.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Woaw, Lida. Wat mooi zeg. Clean en strak. En met dat borduurseltje wordt het echt geweldig. Hele mooie kaart, Lida. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuke kaart hoor! En dat spirella geeft het idd net wat extra's!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hele mooie kaart! Prachtig gemaakt en leuk met de spirelli erbij! Ook een super leuke digi!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart zo mooi warm van kleur inderdaad!
    Spirelli heb ik laatst ook eens met mijn dochter en de meiden samen met origami geprobeerd, ook erg gaaf om te doen en heel prachtig op je kaart!
    Wat mooi ook al die vlindertjes !
    Nog een fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. super kaartjes weer lida
    geweldig

    liefs thea

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi lida
    ik kwam bij toeval op je blog en wow wat een leuke kaartjes maak je onwijs gaaf
    ik heb ook de digi onderweg meegenomen thx
    liefs,ans
    oja ben meteen ook maar even volger geworden LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtig kaartje! Super mooie afwerking en de stempel is echt geweldig!! Een toppertje!!!!

    Lieve groetjes,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dank je Lida voor je berichtje op mijn blog. Waardeer ik zeker. En dat je mijn volger geworden bent vind ik geweldig. Vind je digi super en de spirellie met de vlinder fantastisch mooi.
    Ben evewn door je blog gewandeld en je maakt echt hele mooie dingen, dus kom ook zeker bij je terug.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dankjewel Lida voor je bezoek aan mijn blog, je leuke reactie en dat je volger bent geworden. Ik ben hier eens rond gaan dwalen en heb genoten van je gezellige blog, dus ja, kan niet anders dan jou ook gaan "volgen" (niet stalken hoor :-))

    Groetjes en veel freubelplezier, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hello Lida
    Beautiful card .I love all the details
    Hugs
    Maria Luisa

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dankjewel voor je reactie op mijn blog en voor het feit, dat je ook volger bent geworden.
    Ontzettend leuk die belangstelling.
    Heb natuurlijk ook jouw blog al doorgewandeld en heb veel moois gezien.
    Wat is deze kaart ook fantastisch mooi ingekleurd. Die haren...!!! Geweldig.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige kaart Lida en wat een leuk idee om de spirella te gebruiken.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Schitterende kaart!! Prachtig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heel mooi kaartje en super leuke stempel
    en het stond er niet bij op me blog maar was geen kaartje maar foto lijstjes ik maak vaak wat voor me schoonzusjes iets leuks bij de koffie
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heel mooi kaartje en super leuke stempel
    en het stond er niet bij op me blog maar was geen kaartje maar foto lijstjes ik maak vaak wat voor me schoonzusjes iets leuks bij de koffie
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtig kaartje zeg, ik heb me eerlijk gezegd nog niet gewaagd aan het inkleuren van de freebie !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Vind dit een hele mooie kaart.
    Die rozet is wel zeer geslaagd.
    Prachtig.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen