woensdag 24 oktober 2012

Ha die iedereen,

Dit kaartje is gemaakt met de nieuwste stempels van Different Colours.
Leuk om bij een cadeautje te doen.





Nu even een vraagje aan jullie???

Zouden jullie zo lief willen zijn om op mijn buurman Ron te stemmen.
Hij doet al jaren vrijwilligerswerk met veel plezier.
Ga naar www.vrijwilligerswerk.nl
Rechts boven op deze pagina staat stemmen.
Dan ga je naar pagina 2 en scrol je naar beneden tot je "de Woei"tegen komt. Vrijwilligersvervoer.

Wij vinden het toch ook fijn als we op onze oude dag naar een creatieve beurs worden gebracht!!

Bedankt !!

Lieve groetjes Lida

21 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Lida! De stempel is geweldig!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gaaf kaartje heb je gemaakt, ik zal zo meteen ook even stemmen
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig je kaarten en ga nu gelijk even stemmen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi stempelkaartje ik heb mijn stem al uitgebracht sucses groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje heb je gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lida, prachtig kaartje heb je gemaakt. Ik heb ook mijn stem uitgebracht voor je. Ik doe zelf ook vrijwilligerswerk met veel plezier.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi die Ellen,

      Ernorm bedankt en succes met je vrijwilligswerk. Ik ben zelf als vrijwilligster werkzaam in een verzorgingshuis en doe daar op de Wii bowlen met de mensen. Ze zijn dan zo enthousiast. Groetjes..

      Verwijderen
  7. Leuk geworden joh
    Jammer dat ik nog lang niet jarig ben

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Lida!
    groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gedaan! En je hebt een heerlijk kaartje gemaakt!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Lida, Wat een mooie kaart heb je gemaakt. En op gebied van stemmen heb ik natuurlijk een reputatie hoog te houden. Dus ik heb gestemd op De Woei. En volgens mij werkt je oproep want ze hadden al flink wat stemmen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi die Aartje,

      Ja, van jou had ik niet anders verwacht dan dat je zou stemmen!! LOL! Als ik aan jou denkt dan denk ik aan computers. Bedankt en ik kom je snel eens bezoeken op je blog.
      Gezellige groetjes Lida

      Verwijderen
  12. Hoi Lida,

    natuurlijk stem ik! Heb het net al gedaan voor ik een reactie achterliet!
    En je kaart is werkelijk prachtig geworden!! Superleuk de chocolaatjes aan de binnenkant!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit kaartje is zo eenvoudig en alleen om te laten zien hoeveel leuke stempels D&C heeft.
      Bedankt voor het stemmen.
      Gezellige groetjes Lida

      Verwijderen
  13. Hoi Lida,
    Wat een geweldig leuke stempel en prachtige kaart.
    Ik heb ook gestemd.
    En ben volger van je geworden.
    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen