vrijdag 10 augustus 2018

Hoi allemaal,

Na een zeer warme tijd iedereen weer puf om te freubelen?
Wat een luxe. Wij hebben een airco in de hobbykamer en de slaapkamer.
Ik vond het heerlijk.:-)

Mijn buurvrouw had een groot zwembad in de tuin en net als de kinderen daar heerlijk in gezeten.
Ik heb een vriendin en die kwam de deur niet uit.
Uiteindelijk over gehaald om naar mij toe te komen en samen met een pilsje en een wijntje in het zwembad te zitten.
Nu heeft ze voor mij ook een zwembad bij het Kruidvat gekocht.
Dus ik mag er volgend jaar aan geloven. Als het dan weer zo warm wordt.

Tussen de warme dagen door toch wat kaartjes gemaakt voor de groep #echtepostiszoveelleuker#
Je maakt een kaartje voor mensen die zich opgeven voor deze activiteit.
Dit wordt georganiseerd door Caroline van Straaten.
Misschien kennen sommige van jullie haar wel>

Deze kaartjes heb ik weg gestuurd.





Even dichterbij gehaald.


Deze voor een jarige.


Deze set met dies en kleurpotloden van Stampin-Up is alleen verkrijgbaar in september.

Dit was het weer.
Iedereen een fijn weekend en tot blogs maar weer.
Interesse in een workshop??
Laat gerust een bericht hier achter.
Ik woon in Voorschoten.

Gezellige groetjes Lida


6 opmerkingen:

  1. Dank je wel Karin. Ik kom ff bij jou kijken.
    Gezellig weekend.

    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk kom ik even terug en ook al heb ik héél lang niets van je gezien...het is weer leuk Lida!
    Ik had een ieniemie zwembadje voor onze 1-jarige kleindochter gekocht en dat was een succes dus is mee naar Engeland genomen...volgend jaar komt er dus een groter exemplaar waar de hele familie in kan whaha!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Irene,
    Altijd weer meteen gezellig en vertrouwd.
    Je kan momenteel bij het Kruidvat een familie zwembad kopen voor € 15,=
    Heb ik ingezeten bij de buurvrouw met dat warme weer.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik al gehaald Lida🤣🤣🤣! Ja ik ben enorm veranderd, de laatste jaren hebben er enorm ingehakt met een vreselijk zieke man maar gelukkig heeft hij het allemaal doorstaan en tot nu toe alle controles goed dus we zijn dankbaar en hoopvol! Eén kleinkind en daar blijft het bij!

      Fijn weekend xxIrene

      Verwijderen
  4. Altijd lekker zo'n zwembad en voor een prikkie is het natuurlijk extra leuk.

    BeantwoordenVerwijderen