donderdag 24 februari 2022

Weer ff komen kijken......

 Het is nu 2022 en hele lange tijd geleden dat ik een berichtje op dit blog heb geschreven.

Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat en of jullie nog bloggen??

Ik was van plan om met de workshops te stoppen. Dacht mijn man is thuis en we gaan meer leuke dingen doen. Tja en toen kwam corona. 

Dus besloten en helemaal enthousiast om weer door te gaan.  Altijd heel gezellig. 

Ben dus nog steeds demonstratrice van Stampin-Up.

Verder gaat het goed met ons. Geen corona gehad en hopen dat dat zo blijft.

Wel zouden we weer graag op vakantie gaan naar ons gezinnetje in Gambia. Waar ik weleens over geschreven heb. De oudste jongen zit nu op de Universiteit op Cyprus en doet het heel goed.

Ff bij geklets.

Iedereen de hartelijke groetjes van 

Lida Goosen



2 opmerkingen:

  1. Hoi Lida, wat leuk weer iets van je te horen, idd lang geleden hoor!
    Succes met kaartjes plaatsen, ik kijk er naar uit!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lida, wat leuk om jou terug te zien in blogland. Ik maak ook nog steeds kaartjes hoor
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen