maandag 4 september 2017

We zijn weer in de lucht!!

Hallo allemaal,

Na een zeer lange tijd niet op mijn blog te zijn geweest, ben ik nu weer van plan om regelmatig een kaartje te laten zien.
Er zat een soort doorzichtig cameraatje op mijn tekst dat ik maar niet kon verwijderen.
Ook "student aan huis" en twee buurmannen lukte het niet.
Maar ja die bloggen ook niet.
Gelukkig kon een teammaatje van Stampin-Up mij helpen.


Druk in de weer met ijsjes.
Wij staan op de Kunstmarkt in Voorschoten en wel op zondag 10 september van 12.00 tot 17.00
Hoop op droog weer en niet zoveel wind!!
Later meer. Dan laat ik ook de nieuwe catalogus zien en meer voorbeelden.

Ben ook zeer benieuwd hoe het jullie vergaan is het afgelopen jaar.
Wie er nog een blog heeft.

Gezellige groetjes Lida Goosen
Demonstratrice Stampin-Up.



4 opmerkingen:

  1. Hoi Lida,
    ik ben nog steeds een trouw blogster! Je hebt leuke ijsjeskaarten gemaakt! Alles goed met jou en Theo?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha die GerJanne,
      Leuk dat je reageert.
      Ik ga van de week wat meer plaatsen en bij jou een komen langs bloggen.
      Hier gaat het goed.
      Gezellige groetjes Lida

      Verwijderen
  2. SUper gave kaartjes, fijn dat je blog weer goed in de lucht is...
    Wij zijn ook na een aantal jaren weer actief op de blog, weer zo leuk!!
    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen dat meer mensen ff uit de lucht waren.
      Dank je voor het compliment.
      Tot horens maar weer.

      Verwijderen