maandag 16 juli 2018

Hoi allemaal,

Met dit mooie weer eens een berichtje plaatsen.
De eerste weer na een lange tijd.
Mijn mannetje van Senioren Web heeft ervoor gezorgd dat dit blog er weer zin in heeft.

Nog steeds demonstratrice van # Stampin-Up# en helemaal weg van de nieuwe catalogus.
Staan zulke leuke stempelsets in.

Later zal ik wat voorbeelden laten zien die ik gemaakt heb.
Ben ook reuze benieuwd hoe het met jullie gaat?

Veel mensen gebruiken hun blog niet meer.
Geen tijd...geen zin...of zoals bij mij ...werkt niet meer.

Ik ga mijn andere website beëindigen en hoop hier vaker terug te komen.

Geniet van de zomer en tot ziens.

Gezellige groetjes Lida.

4 opmerkingen:

  1. Hi Lida fijn je hier weer tezien, gaaf dat je weer wat kaartjes laat zien.
    en zoals je ziet ik gebruik nog steeds het blog vind het nog steeds het fijnste.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé die Karin,
      Wat leuk om meteen wat bekenden te zien. Jij blog ook al zolang.
      Er gaat wel veel tijd in zitten, maar ik ga stoppen nu met mijn tijdelijke site "Scrap en Kaartenfun met StampinUp". Fijn weekend en we "spreken "elkaar!!

      Verwijderen
  2. Ik heb eerst mijn ogen even uitgewreven! Ik dacht: Lida??? EN jawel. Wat leuk dat je er weer bent. Ik dacht dat je gewoon opgehouden was, maar je blog deed het niet meer. Gelukkig dat hij het weer doet. Ik blog nog steeds en zelfs intensiever dan voorheen. Gewoon omdat ik meer tijd heb, nu ik het onderwijs (voorlopig) vaarwel heb gezegd. Mooi dingen heb je gemaakt met spullen uit de nieuwe catalogus. Wie weet gauw tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha die GerJanne,
      Dat is inderdaad een hele tijd geleden.
      Ik ben niet zo een held op de computer en als er wat mis gaat ..... Maar we hebben Seniorenweb ontdenkt en die man helpt ons prima.
      Manlief moet er niks van weten.
      Jij gestopt in het onderwijs. Ga je nog wat anders doen of stop je helemaal??
      Deze week veel workshops en dan wat meer tijd aan mijn blog besteden.
      Gezellige groetjes...

      Verwijderen